czwartek, 27 kwietnia 2017

TAG: KOCHAM WIOSNĘ

Hej wszystkim! Jak widzicie już za pewne po tytule, skupię się dzisiaj znowu na wiośnie. Można powiedzieć, że już się zaczęła (przynajmniej kalendarzowo!), ale nie jest taką wiosną, którą sobie wyobrażaliśmy. Mam nadzieję, że za niedługo temperatury będą powyżej 10 stopni, a my żeby wyjść z domu będziemy potrzebować tylko bluzy. Jeżeli jesteście ciekawi moich odpowiedzi na pytania to zapraszam dalej!



1. Ulubiony wiosenny lakier?
Muszę się przyznać, że już od pół roku nie miałam żadnego lakieru na paznokciach, ale na wiosnę zdecydowanie wybrałabym lakiery Rimmel Super Gel 031 Perfect Posy, Life Nail Lacquer Trendy Color nr 80, Rimmel 60 seconds 855 Too Cool To Tango, Golden Rose Matte nr 18. Wszystkie te lakiery bardzo lubię, a kolor są idealne w sam raz na wiosnę. 




2. Ulubione wiosenne produkty do ust?
Jeżeli chodzi o pomadki ochronne to EOS i Carmex, a kolor szminki to Lovely K Lips Pink Poison (nr 2) i Lovely Lips (nr 5) oraz Lovely Color Gel Tint nr 3, Wibo Juicy Color Lipstick nr 5 i Eveline Aqua Platinum nr 485. Lovely K Lips są pomadki najlepszymi, jakie kiedykolwiek używałam. Tint pachnie pięknie wiśnią i równomiernie rozprowadzony daje piękny, nie za mocny kolor. Wibo używam jak chcę zaszaleć i bardzo ją lubię, a Eveline jest idealna na co dzień i pachnie arbuzem. 




3. Ulubiona wiosenna sukienka?
Tą sukienkę zakupiłam na promocjach letnich w H&M. Jest piękna i kwiecista - zatem idealna na wiosnę. Ma też piękne wycięcie na plecach. Więcej zobaczycie na zdjęciach!




4. Ulubiony kwiat?
Zdecydowanie tulipany! Uwielbiam je widzieć u mnie na parapecie - są przepiękne, nasycone kolorem i  po prostu idealne!

5. Ulubione wiosenne akcesoria/szale?
Uwielbiam szale, raczej niebieskie, różowo-fioletowe albo szare. Z wytęsknieniem czekam też na słońce, żebym mogła wyciągnąć okulary przeciwsłoneczne. ;)


6. Jaki wiosenny trend jest dla Ciebie najbardziej ekscytujący? (makijaż, moda, oba)?
Wszyscy wyciągają teraz z szaf bomber jacket, który wyglądają genialnie w stylizacjach (niestety takiej nie posiadam, ale muszę to nadrobić!) oraz ostatnio zauważyłam, że wiele dziewczyn pod zwykłe jeansy, które sięgają trochę wyżej niż do kostek, nakładają kabaretki i moim zdaniem wygląda to genialnie! A wy lubicie te trendy, które opisałam powyżej?

7. Ulubiona wiosenna świeca?
W moim przypadku jest to świeca z Bath&Body Works Raspberry Citrus Swirl. Pachnie świeżo, ładnie, owocami. Jak będziecie w B&BW koniecznie powąchajcie!




8. Ulubiona wiosenna mgiełka/perfumy?
No i znowu powiem tu o Bath&Body Works, a dokładniej o ich mgiełce o zapachu Country Chic. Jest to jeden z moich ulubionych zapachów, choć moja częstotliwość używania jej nie jest powalająca, więc zużycie jest małe. Zapachu opisać nie potrafię, ale jeżeli będziecie kiedyś w B&BW powąchajcie i sami zobaczcie, czy wam się spodoba. Drugim moim typem jest mgiełka z The Body Shop o zapachu truskawki. Pachnie pięknie truskawką, słodko, ale dla mnie i tak jest idealna na tą porę roku!




9. Jaka jest u Ciebie wiosna?
U mnie w mieście na razie widać tylko zielone zalążki liści na drzewach, chociaż jest coraz lepiej - więcej kwiatów i zieleni - coś co kocham! Ptaki zaczynają śpiewać, a dzień jest coraz dłuższy - wiem, że u każdego tak jest, ale musiałam na to zwrócić uwagę, bo za to w głównej mierze kocham wiosnę.

10. Co według Ciebie jest najlepsze w wiośnie?
To że często nie jest ani za gorąco ani za zimno. Kwitną kwiaty, jest zielono, wszystko budzi się do życia. I oczywiście za to, że robi się coraz jaśniej, świeci słońce (czasami!), które ogrzewa nasze ciała promieniami, a ja mam chęć do robienia wszystkiego co popadnie!

11. Czy lubisz wiosenne porządki?
Nie (ktoś tak, jak ja nie lubi sprzątać?), ale oczywiście zawsze przed świętami Wielkanocnymi przetrząsam mój pokój i wywalam niepotrzebne rzeczy. 

12. Twoje plany na przerwę świąteczną/ wakacje.
Opowiem wam tutaj o mojej majówce. Już w sobotę wyjeżdżam na działkę, a tam będę tylko leniuchować, skakać na trampolinie, pisać posty (w Wordzie, bo nie ma tam internetu :D) oraz grac w różne familijne gry. Już nie mogę doczekać się tego odpoczynku i miłych chwil spędzonych w gronie rodzinnym.



Kochani! To już koniec mojego wpisu. Mam nadzieję, że przypadł wam do gustu. Jeżeli chcecie możecie zrobić taki TAG u was na blogu. I moje pytanie - najważniejsze - chcielibyście wpis o tym jak wygląda harcerstwo, mity o nim itp. ? Z chęcią bym takie coś napisała, ale nie wiem czy przypadło by wam do gustu, więc piszcie, co myślicie o takim poście. 
See you soon!




35 komentarzy :

  1. Hello!! I love your blog !! your posts are really very interesting !! I wait in my blog, I have just published a post dedicated to the beauty of our hair. I wait for you
    http://loryschannelmakeupandbeauty.blogspot.it/2017/04/vuoi-dei-supercapelli-scegli-i.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Już przestałam wierzyć, że weekend będzie ładny, bo ciągle pada i zapowiadają, że ma tak padać do niedzieli i we wtorek :/ Wiosny jak na razie nie widać.
    Bardzo ciekawie napisałaś ten post :) Bardzo podoba ją mi się pomadki i sukienka. Wiosną i latem również wybieram owocowe zapachy świec :)
    olarey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uwielbiam tulipany :) Życzę udanej majówki, oby pogoda dopisała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy post. Uwielbiam szminki i wszelkiego rodzaju balsamy do ust :D

    MÓJ BLOG
    KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama posiadam pomadkę z wibo, a nawet 2 :D. Co do koloru nie mam zastrzeżeń, jednak jak dla mnie jej minusem jest trwałość ;/. Sukienka, którą przedstawiłaś ma ładne wycięcia. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka podbiła moje serce <3 Rimmel dobry wybór mają lakiery dobrej trałości i koloru :)
    Leyraa Blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam okulary przeciwsłoneczne! :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku ile eosów :)
    śliczne zdjęcia

    Zachęcam do zaobserwowania a także do skomentowania mojego bloga a na pewno się odwdzięczę !
    Pozdrawiam !
    ZAPRASZAM - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. ciągle liczę na nadejście prawdziwej wiosny ;) bardzo ładnie prezentują się te matowe szminki z Lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne kolorki szminek ! <3
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakochałam się w tej sukience, uwielbiam ubrania z motywem kwiatów, jest cudowna! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne kolorki lakierów ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. wonderful :)

    INTERNATIONAL 100$ GIVEAWAY! check out: YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. EOSa mam, całkiem fajny balsam, za lakierami do paznokci nie przepadam, chociaż zdarza mi się je pomalować w jakimś delikatnym kolorze. Co do sukienki to bardzo ładna, chociaż osobiście nie preferuję kwiatowych motywów. ;)
    Pozdrawiam!
    Haniko
    http://przygodyashley.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta sukienka jest przepiękna!:) Udanej majówki i by pogoda jednak dopisała:)

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczna sukienka!

    http://bysanndra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Wiosna kojarzy mi się szczególnie z sukienkami. Ta twoja jest śliczna. Jestem za postem o harcerstwie :D
    wojciechowska-olaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Hello ! just an invitation to join us on "Directory Blogspot" to make your blog in 200 Countries
    Register in comments: blog name; blog address; and country
    All entries will receive awards for your blog
    cordially
    Chris
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Hello ! just an invitation to join for the community
    https://plus.google.com/u/0/communities/109662684129677096983

    OdpowiedzUsuń
  19. Super pomadki, uwielbiam :0
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. spring is my favorite time of the year too :D
    lovely, the Dress is simply perfect for the warm time :D

    with love your AMELY ROSE

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny tag i bardzo fajna sukienka :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super okulary! Właśnie takich poszukuję :)
    Też uwielbiam tulipany!

    Pozdrawiam, Sylwia :)
    Dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. To ja wolę hiacynty :) to są zdecydowanie moje ukochane kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja też lubię tulipany. Bardzo ładna sukienka. Taka typowo wiosenna.
    Małgorzata

    OdpowiedzUsuń
  25. Ta świeca musi pachnieć cudownie! Uwielbiam pomadki K'lips :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/2017/02/byam-w-anglii.html

    OdpowiedzUsuń
  26. nice post dear, like it :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajny wpis, w którym wręcz czuć wiosnę :)

    Pozdrawiam i obserwuje sztukapielegnacji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Swietne odpowiedzi i produkty na wiosne :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczna sukienka ;) Uwielbiam takie wycięcia na plecach :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam te blyszczyki matowe lovely :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz odnoszący się do treści posta.
♥ zanim skomentujesz, przeczytaj posta
♥ zostaw linka do twojego bloga - na pewno zajrzę :)
♥ nie bawię się w obs/obs, cenię tylko prawdziwych obserwatorów
♥ komentarz typu obs/obs, fajny post - SPAM