sobota, 27 maja 2017

HAUL zakupowy

Hej wszystkim!  Nie było mnie tu tydzień, ale już do was wracam. W czwartek miałam bal gimnazjalny, na który oczywiście musiałam się trochę obkupić. Dzisiaj przed stawię wam moje zakupy z galerii handlowej, jak i z internetowego sklepu ezebra.pl (co do tego sklepu to zamawiałam z niego po raz drugi, ale tym razem zauważyłam, jak wolna szła przesyłka, a raczej po jakim czasie została ona wysłana - po tygodniu, więc jeżeli nie lubicie długo czekać - nie jest to sklep dla was). Jeżeli jesteście ciekawi moich nowości to zapraszam dalej!


Na początku zacznę od mojego zamówienia z Ezebry. Na pierwszy ogień pójdą podkłady od Maybelline Affinitone w numerkach: 03 Light Sand Beige oraz 09 Opal Rose. Nie wiedziałam dokładnie, w które tony pójść, więc uznałam, że zamówię oba kolory i na szczęście oba mi nawet pasują, chociaż wolę 03. Każdy kosztował po około 15 zł. Nawet je polubiłam, nie kryją tak mocno, ale dla mnie wystarczająco. Dobrze nałożone, wtapiają się i nie tworzą efektu maski.


Jak już kupiłam podkład do zdecydowałam, że warto by było zainwestować w dobrą gąbeczkę. Padło na RealTechniques, która kosztowała około 22 zł. Fajnie się nią rozprowadza podkład, ale niestety jest już trochę porwana, a jak za taką cenę oczekiwałam czegoś więcej.


Teraz przyszła pora na pilatenowe maski BLACK HEAD . Dzięki temu, że można je kupić w małych saszetkach, nie trzeba od razu kupować pełnej wersji i może sobie przetestować je i sprawdzić czy nam pasują. Już użyłam jednej saszetki i chyba zamówię sobie całe opakowanie, bo rzeczywiście wyrywa wągry (po uprzednim rozszerzeniu porów np. nad gotującą się wodą). Jedna saszetka kosztuje 1,50 zł.



Zamówiłam też sobie dwa produkty do brwi:
- mascarę do brwi BROWdrama od Maybelline w kolorze transparent za 8 zł
- Catrice Eyebrow Set za 15 zł.
Ale o nich jeszcze nie mogę jeszcze powiedzieć nic konkretnego.


 Teraz przedstawię wam dwa kremy z Ziaji, które kupiłam w ich sklepie oraz milion próbek, które przy zakupach dostałam. Pierwszy krem jest Krem Redukujący Trądzik z Ziaja Med a drugi to Krem Nawilżający z Oczyszczanie Liście Manuka. Redukujący trądzik używam na noc, a drugi pod makijaż/na dzień. Oba dość szybko się wchłaniają, a na razie spisują się dobrze.







Teraz przyszła pora na ubrania. Jedyną bluzeczką będzie crop top w biało czerwone paski. Kupiłam ją w Zarze za 30 zł. Jest bardzo mięciutka i bardzo cieszę się, że ją kupiłam.
Potrzebowałam też dresowych krótkich spodenek, które upolowałam w H&M za 40 zł. Noszę je codziennie w domu i już je polubiłam.








A oto moja sukienka na bal gimnazjalny. Zwykła, ale dla mnie jak najbardziej idealna na tą okazję. Dzięki pięknym plecom jest dla mnie wyjątkowa. Sukienka kosztowała tylko 80 zł i jest z Reserved.




Buty! Oczywiście na bal gimnazjalny, ale dzięki promocji w Monnari (kup jedną parę butów, druga gratis) zakupiłam także parę złoto różowych trampek. Każda para kosztowała po 200 zł, więc zapłaciłam tylko za jedną. Druga para jest na obcasie i jest z czarną siateczką, która ładnie odsłania nasze stopy.






Kochani! To już koniec tego wpisu. Mam nadzieję, że wam się spodobał oraz że zostaniecie ze mną na dłużej!
See you soon! 

27 komentarzy :

  1. Buciki na obcasie cudne, sama bym w takich chętnie pomykała ;) A kosmetyki Ziai u mnie się niestety nie sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
  2. sukienka piękna- klasyczna ;) sprawdzi się na pewno jeszcze podczas wielu okazji poza balem gimnazjalnym ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze buty są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam produkty z Ziaji ;)

    https://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Koturny są przepiękne :D
    http://natalie-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za Ziajka, ale podkład miło wpsominam. Sukienka jest śłiczna plecy robia całość.

    OdpowiedzUsuń
  7. Buty są rewelacyjne, wszystkie są super! Ogólnie jestem ciekawa tego podkładu i chyba muszę go wypróbować na sobie :))
    Ps. obserwuje! Nie wiem, dlaczego nie robiłam tego wcześniej :o

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne te buciki, zaciekawiła mnie również ta maseczka.

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Całkiem fajne rzeczy
    Pozdrawiam Madda
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zakupy, bardzo spodobała mi się sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe zakupy! Te trampki wpadły mi w oko :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie niestety balu gimnazjalnego nie było bo nikt go nie chciał;p A o gąbeczce właśnie pisałam na moim blogu, jest na prawdę świetna!
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zakupy!
    Uwielbiam maseczki z ziajki! :D
    katemi21.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  14. Super zakupy! Ta sukienka jest świetna i buty na obcasie również :)
    http://by-koni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podoba mi się bluzeczka w paski z Zary :)
    Ciekawi mnie także ten zestaw do brwii catrice.
    Miałam podkład Affinitone i bardzo podobał mi się efekt, jedynie miałam zastrzeżenia co do trwałości.
    Pozdrawiam!
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. obie pary butów bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne buty :D
    Idealnie pewnie pasowały do sukienki :D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. No kochana :* Same cudeńka zakupiłaś :)
    www.stylishmegg.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Sporo ciuchów;) Miałam kiedyś ten podkład;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Excellent post, I follow you :)
    Visit my blog if you want ♥

    Jana Lukic

    OdpowiedzUsuń
  21. Great haul! Very interesting!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  22. Super rzeczy ! Znam kremik z ziaji z liści manuka , stosowałam przez dłuższy czas i muszę przyznać , że jest rewelacyjny , sama chce kupić ten beauty blender i czarną maseczkę , pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. This post is amazing! Please do more!

    http://www.mihaailo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. super buty. i jedne i drugie <3 :D Mam nadzieję że bal się udał :)
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. te buty z siateczką są mega :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawy haul.Bardzo zaintersowały mnie te czrne buty.Ja jescze nic nie zamawiałam z tej strony jakoś nidy nie umuiem się zmobilizować.
    julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz odnoszący się do treści posta.
♥ zanim skomentujesz, przeczytaj posta
♥ zostaw linka do twojego bloga - na pewno zajrzę :)
♥ nie bawię się w obs/obs, cenię tylko prawdziwych obserwatorów
♥ komentarz typu obs/obs, fajny post - SPAM