piątek, 5 maja 2017

SAMOREALIZACJA

Hej wszystkim! Co u was? Mi te dwa dni "nauki" minęły dobrze i bardzo cieszę się na nadchodzący, ciepły weekend. W całej Polsce w końcu zagościła piękna pogoda i musimy to wykorzystać! Ale na razie zapraszam do czytania posta!




Podczas robienia tych zdjęć czułam radość i świetnie się bawiłam. I stąd mój pomysł na wpis, a mianowicie żeby napisać o samorealizacji. Czymś bardzo ważnym w naszym życiu (przynajmniej moim zdaniem), ale czasami wydaje mi się, że ludzie zaniedbują siebie i tę dziedzinę życia. Szczerze? Nie wyobrażam sobie siebie bez tego "zrywu" samorealizacji. Chodzi mi tu o to, że jeżeli czegoś zapragnę, czegoś się nauczyć, dowiedzieć to tak się motywuję, że przy tych czynnościach tracę poczucie czasu. Oczywiście kocham się czasami ponudzić, bo wtedy czuję, że mogę robić co chce i mam na wszystko czas i kocham to! Ale tak ciągle, nie mieć zajęcia do roboty? To nie dla mnie!





Powiem wam szczerze, że znam niektóre osoby, które wydaje mi się, że nie mają w sobie tej samorealizacji i po prostu nic z rozwojem siebie nie robią. Zastanawiam się czasami, co taki ktoś robi po powrocie do domu, a może w ogóle nie chce do niego wracać, bo nie ma po co? Ja zawsze spieszę się do domu, nie wiem czemu, jakoś czuję się w nim bezpiecznie i mogę się spokojnie w moim domku rozwijać.
Trochę nie rozumiem takich osób, ale może to dlatego, że naprawdę często nie potrafię nic nie robić. Po prostu jestem osobą bardzo zmotywowaną i nie potrafię siedzieć bezczynnie (nooo... to zależy, ale załóżmy...). Szukam nowych rzeczy, próbuję i to chyba jest ważne w życiu? Czy wy też tak macie?




Myśląc o samorealizacji, myślę też o pasji. Ile ludzi, tyle pasji, raczej każdy ma jakąś, próbuje się rozwijać, ale co jeśli nie, znacie takie osoby? Dzięki pasji wiemy co dla nas jest ważne, co możemy doceniać, a co trzeba odstawić na drugi plan. Moim zdaniem dzięki niej odnajdujemy się w życiu. Mamy pewność co chcemy robić dalej, bo po prostu wiemy, co lubimy. Ja na przykład uwielbiam czasami sobie pogotować, grac na scenie i jestem harcerką, to co robię w zupełności mnie zadowala i moje poczucie samorealizacji. Przy robieniu tych rzeczy czuję, że żyję. A jakie wy macie hobby (no oczywiście poza blogowaniem)? :)




 Kochani! To już koniec tego wpisu. Trochę był typowym misz maszem, bo nie wiedziałam jak zebrać moje myśli. Mam nadzieję, że jednak wam się spodobał i zostaniecie ze mną na dłużej
See you soon! 

P.S. Jestem naprawdę dumna z tych zdjęć i mam nadzieję, że wam też podobają się tak bardzo jak mi. Robiłam je na mojej działce na majówce.  :)








28 komentarzy :

  1. Cool post, Darling! I really like photos <3
    I'd be happy Friendship Blog (Subscribe to your Blogger) ♥
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjecia!! :) Zazdroszczę, że masz takie miejsce.. :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę <3 U mnie tylko deszcz i deszcz. Piękne widoki. Też mieszkam na wsi *u*

    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mieszkam na wsi - to tylko moja działka. :)

      Usuń
  4. mam podobnie, nie umiem długo siedzieć bezczynnie ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. W sumie też mam często tak, że nie mogę usiedzieć w miejscu tak po prostu, wole coś robić i narzekać że nie mam czasu, niż mieć świadomość, ze go nie wykorzystuje
    Pozdrawiam, Madda
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem strasznym leniuchem, ale czasem mam takie dni, że aż mnie nosi do zrobienia czegoś produktywnego i spełniania swoich dziwnych zachcianek związanych z moją pasją.
    Pozdrawiam.
    Belle di Art

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest mi smutno gdy poznaję ludzi, którzy do niczego nie dążą i nie mają żadnych ambicji w życiu

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne fotki! W pełni zgadzam się, że samorealizacja i pasja są bardzo ważne :) Zapraszam do siebie: https://makeupcoscokocham.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekne zdjecia, az chce sie zyc! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. mam dokładnie tak jak Ty :) uwielbiam działać, a bezczynność źle na mnie wpływa ;) nie wyobrażam sobie "nic nic robić" ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na mnie bezczynność działa bardzo rozleniwiająco, więc staram się jak najlepiej planować swój dzień i jak w najmniejszym stopniu tracić go na nic nie robieniu. Po dniu pełnym wrażeń dużo lepiej się zasypia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. dokładnie trzeba coś robić, żeby "coś" osiągnąć! :*

    Pozdrawiamy,
    WWW.TWINSLIFE.PL (klik)

    OdpowiedzUsuń
  14. znam taką osobą, która pomimo, że ma pasje to jej nie rozwija. Zapytałam jej kiedyś dlaczego nie idzie w tym kierunku to odpowiedziała że nie chce jej się. Jak widać pasje nie wystarczą, trzeba mieć motywacje do życia. Im częściej się człowiek rozleniwia tym bardziej mu potem tej motywacji brakuje.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ambitny piękny post <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/05/pastelowa-parka.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Samorealizacja jest bardzo ważna. Sama staram się cały czas rozwijać bo to ważne i to daje wiele radośći :)
    Piękny post!
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam tak samo jak Ty ;) Nie lubię bezczynnie siedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  18. samorealizacja jest bardzo ażna :) przepiękne zdjęcia, miło się je ogląda :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny mądry i dojrzały post do tego uzupełniony świetnymi zdjęciami, super :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Tak samo jak Ty - uwielbiam robić zdjęcia i chociaż czasem wkurzam się, że mi nie wychodzą to jestem naprawdę szczęśliwa widząc efekty swojej pracy! :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. te 1 zdjęcie jest cudne, w sumie wszystkie mają coś w sobie! <3
    natura jest piękna!

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo mi się podobaja te zdjęcia :) A jeżeli człowiek czegoś pragnie to niech do tego dąży, zwłaszcza że daje mu to ogrom radości :)
    Obserwuje ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Great pictures dear! I following you now #67, please follow me back :)

    http://myspaceofbeautybygiada.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  24. I love it!! ❤ Have a nice weekend!

    Follow each other? Please let me know!
    ❤ MARY MARÍA STYLE ❤

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne zdjęcia :) Piesek cudny <3

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz odnoszący się do treści posta.
♥ zanim skomentujesz, przeczytaj posta
♥ zostaw linka do twojego bloga - na pewno zajrzę :)
♥ nie bawię się w obs/obs, cenię tylko prawdziwych obserwatorów
♥ komentarz typu obs/obs, fajny post - SPAM