piątek, 12 maja 2017

ZDĄŻYMY DO LATA!

Hej wszystkim! Co u was? Mnie ostatnio pochłonął wir zdrowego odżywiania i ćwiczeń. Oczywiście bardzo się z tego cieszę! Lubię ćwiczyć, a po każdym treningu ogarnia mnie coraz większa satysfakcja. Wy też macie i lubicie te uczucie? W dzisiejszym wpisie chciałabym napisać wam moje porady i opowiedzieć o moich ulubionych treningach na Youtube. Oczywiście nie jestem profesjonalistką, ale jeżeli jesteście ciekawi, co myślę, to zapraszam dalej! :)



Moja mała historia: Ćwiczyć zawsze lubiłam i od małego kochałam biegać, skakać i tym podobne. Już w szóstej klasie wybierałam się biegać, a w pierwszej klasie gimnazjum zaczęłam swoją przygodę z ćwiczeniami z Mel B. I przyznam szczerze, że już wtedy to lubiłam. W II klasie gimnazjum też kilka razy próbowałam zaczynać, ale zawsze coś mi nie wychodziło. Aktualnie ćwiczę od ponad miesiąca (z małymi przerwami na majówkę i chorobę).

A teraz przyszła pora na moje ulubione trenerki i treningi. :)
Trenerki:
- no i "niestety" muszę tu wspomnieć o Ewie Chodakowskiej - rzadko z nią ćwiczę, ale daje naprawdę dużego i prawdziwego kopa motywacji! Uwielbiam ją za to i codziennie odwiedzam jej stronę na Facebook'u! ❤
- Mel B. - niezastąpiona ze swoimi 10-15 minutowymi filmikami. Świetnie gada podczas treningy - zawsze można się z nią pośmiać i uśmiechać się (oczywiście do siebie)! Dzięki temu, że filmiki mają po 10 minut, możemy złożyć swój własny trening i będzie on trwać ile chcemy oraz zawierać to co chcemy.
- Monika Kołakowska - ostatnio ją odkryłam i żałuję, że nie znalazłam jej wcześniej. Jest G-E-N-I-A-L-N-A! Naprawdę! A jeżeli mi nie wierzycie - sami z nią poćwiczcie! Jej cardio wyciska z nas wszystkie poty, ale oczywiście po treningu czuć zadowolenie i satysfakcję. Monika jest też bardzo sympatyczna, a sama jej osoba jest wielką motywacją do treningu!
Moje ulubione trzy trenerki już wam opisałam, ale muszę jeszcze wspomnieć o kanale TRECGIRL, który był dobra alternatywą, zanim znalazłam Monikę na Youtube.


Treningi:
- ćwiczenia na pośladki i brzuch z Mel B - dwie moje ulubione 10-minutówki od Mel B. Pomagają nam wyrzeźbić ciało, działają i naprawdę przyjemnie się je ćwiczy. Trening na pośladki zawiera duży plus, bo nie robimy tam przysiadów ani wypadów, czyli nie obciążany kolan. :)
- CARDIO z Moniką Kołakowską, a szczególnie:
*ODCHUDZAJĄCY INTERWAŁOWY TRENING Z ROZGRZEWKĄ I ROZCIĄGANIEM
*POGROMCA KALORII - ODCHUDZAJĄCY FULL TRENING INTERWAŁOWY
 + ĆWICZENIA NA BRZUCH I POŚLADKI - 45 MINUT
Treningi są interwałowe i naprawdę dobrze działają - spalają dużo kalorii, a ćwiczy się je z przyjemnością.
- EKSTRA FIGURA Ewy Chodakowskiej - z Ewą ćwiczyłam też Skalpel, ale zdecydowanie ten bardziej przypadł mi do gustu - przynajmniej się męczyłam, nie to co że Skalpelem i szczerze nie wiem o co chodzi. Trening EF jest zróżnicowany i w II gimnazjum lubiłam do niego wracać.


A teraz moje rady do wykorzystanie przed i w trakcie treningu:
1. Nie jedz i nie pij nic kolorowego, słodkiego itp. godzinę przed treningiem. Zauważyłam u mnie, że jeżeli zjem nawet coś małego tuż przed albo nawet trochę przed treningiem to dostaję kolki i nie mogę dalej ćwiczyć.
2. Podczas treningu zawsze napinaj mięśnie brzucha - nie zależnie od ćwiczenia - pomaga to w zachowaniu równowagi, a dodatkowo wykonujemy większy wysiłek.
3. Podczas robienia przysiadów i wypadów pilnuj, żeby twoje kolana nie wychodziły poza linie stóp - inaczej możesz nabawić się kontuzji kolan.

No i tyle z moich najważniejszych porad, Wcześniej tych błędów nie zauważałam i jestem pewna, że jeszcze większości nie odkryłam, no ale przecież wszystko przede mną!


Kochani! To już koniec tego wpisu. Był dość długi, ale mam nadzieję, że was nie zanudziłam i że zostaniecie ze mną na dłużej. Komentujcie, obserwujcie!
See you soon! 

31 komentarzy :

  1. Świetny post :D Od stycznia do kwietnia chodziłam na siłownię, teraz mam trochę przerwy ale od 15 maja wracam znów do ćwiczeń !

    Obserwuję ! Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    http://anggiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post, ja mam za mało samozaparcia i sobie odpuściłam ćwiczenia, ale staram się trzymać dietę :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Jak znajdę odrobinę wolnego czasu to skuszę się na te ćwiczenia :) A może już na dniach nawet :)) Ogólnie uwielbiałam ćwiczyć z Mel-B, ma super treningi i tak jak mówisz, dzięki temu że trwają 10-15 minut można ułożyć sobie trening :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ahh ja w ostatnim czasie nie mam w góle motywacji i siły do ćwiczeń nie wiem co się stało a przez ostatni czas często i intensywnie ćwiczyłam właśnie z wyżej wymienionymi trnerkami.
    julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewa i Mel B, uwielbiam!!!! :)
    super, motywujący post :)
    zapraszam do nas kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  6. thank you for this motivating Posts,
    I definetly Need to do more Sport :D

    with love your AMELY ROSE

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze ćwiczyłam 5-6 razy w tygodniu i było super, a teraz leczę kontuzję :/ Moją ulubioną trenerką również jest Mel b, ale lubię jeszcze Martę Henning ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Motywacja to podstawa! :D Kobietko, chętnie zostaję z Tobą na dłużej i dodaję bloga do obserwowanych. Zapraszam do mnie w wolnej chwili. :) Pozdrawiam Cię z Danii! Miłego wieczoru! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę Ci dużo motywacji do ćwiczeń. Ja kiedyś ćwiczyłam z Chodakowską i widziałam efekty. Oczywiście też zdrowiej jadłam, to jest podstawa. :)

    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja chodzę na siłownię, ale przedtem ćwiczyłam właśnie skalpel od Chodakowskiej i pilates z Blogilates. Swoją drogą polecam bardzo blogilates, bo ma mnóstwo pozytywnej energii. Zapraszam do siebie: https://makeupcoscokocham.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja lubię chodakowską i mel-b, ostatnio zaczęłam robić cardio z jakąś randomową dziewczyną z yt :P

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
  12. Już sama pogoda sprawia, że jest motywacja. Czasami najtrudniej zacząć a potem to wszytko już uzależnia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja ćwiczyłam ze wszystkimi, które wymieniłaś, a teraz już układam sobie sama treningi, ale trzeba przyznać, że są one niesamowitą motywacją. Od niedawna zaczęłam bardziej kontrolować swoją dietę,także mam nadzieję, że tak jak napisałaś, zdążymy do lata z formą ;)
    Pozdrawiam i powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  14. Też lubię ćwiczyć i robię to już ładnych kilka lat, z przerwami :) Ładne inspiracje :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapisałam sobie te dwa nowe kanały i od dzisiaj biorę się za moją figurę :)
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Mel B również uwielbiam :) jest w niej tyle pozytywnej energii, że aż chce się włączać te filmiki :D
    a ruch to zdrowie i zawsze wychodzi na dobre ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nigdy nie byłam systematyczna w ćwiczeniach :) i jakoś nie umiem tego zmienić ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja już ćwiczę od zeszłego roku,chociaż miałam drobne przerwy ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja zaczełam chodzić na siłownie ;) I jestem z siebie dumna bo już 3 tydzień chodzę, a ćwicząc w domu poddawałam się już przy drugim ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. I się czuję taka zaniedbana :(

    OdpowiedzUsuń
  21. so nice, I like it :)
    Kisses,

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  22. Very nice photos, my dear;)

    I love those fitness pics a lot and will follow your blog now;)

    Hugs from Germany;)
    Isa

    www.label-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. ciekawy wpis :D osobiście z Ewką średnio lubię ćwiczyć, ale z Mel B już tak :D mega pozytyw bije od niej! lubię też blogilates, tak fajnie przegadane filmiki, że wgl nie zauważa się kiedy mija czas :P
    Choć ostatnio ciężko mi się zmotywować do takich ćwiczeń to mimo to i tak się więcej ruszam, tyle że np. jeżdzę na rowerze :)
    pozdrawiam i zapraszam :)
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ostatnio przestałam ćwiczyć i nie mogę się do tego zabrać niestety ale życzę powodzenia!

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Super sprawa, ja jakiś czas temu ze względów zdrowotnych musiałam odłożyć ćwiczenia na bok...

    MÓJ BLOG - KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny post :) JA bardzo lubię ćwiczyć z Jillian Michaels, kiedy akurat wykonuję trening w domu ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. ja ćwiczyłam z mel, chodakowską i Natalią Gacką. Teraz sama układam sobie treningi :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  28. Mal B jest świetna :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny post ale ja akurat strasznie nie lubię ćwiczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo motywujący post, też muszę się za siebie wziąć.
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Motywujący post ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz odnoszący się do treści posta.
♥ zanim skomentujesz, przeczytaj posta
♥ zostaw linka do twojego bloga - na pewno zajrzę :)
♥ nie bawię się w obs/obs, cenię tylko prawdziwych obserwatorów
♥ komentarz typu obs/obs, fajny post - SPAM