czwartek, 29 czerwca 2017

SEE YOU IN AUGUST!

Hej wszystkim! Właśnie zaczęły się wakacje, a ja już w niedzielę wyjeżdżam na prawie miesiąc z małymi przerwami. A więc z tego powodu regularne posty pojawią się dopiero w sierpniu, kiedy wrócę do domu i będę miała dostęp do internetu i mojego laptopa. A dzisiaj zapraszam was na trochę zdjęć z mojej ostatniej sesji, a więcej już w sierpniu! <3




Jakie są wasze plany na te wakacje? Ja za chwilę wyjeżdżam na spływ kajakowy na Litwę, a tydzień później spędzę czas na mojej działce. W połowie miesiąca wyruszam w Bieszczady na harcerski obóz i muszę się wam przyznać, że nie mogę się doczekać. W sierpniu planuje pojechać do Warszawy z koleżanką i może znaleźć sobie jakąś małą pracę (będę już mieć skończone 16 lat!). A wy w moim wieku pracowaliście/pracujecie w wakacje? Macie może jakieś pomysły, gdzie mogłabym spełnić mój plan? :)



 
Myślę, że każdy cieszy się z lata - wolny czas, który możemy wykorzystać na cokolwiek chcemy i nie musimy przejmować się szkołą. Już nie mogę się doczekać, aż wyjadę z mojego miasta na te wakacje i spędza czas z przyjaciółmi! Uwielbiam to!
Właśnie skończyłam gimnazjum, czuję tą małą wolność i bardzo się cieszę, że już we wrześniu poznam nowych ludzi i zacznę nowy etap w moim życiu - ten trochę poważniejszy, ale oczywiście nie gorszy.


 
Jak wam się podobają moje zdjęcia? W sierpniu zobaczycie pełne efekty mojej pracy i relację z Wiednia i Krakowa, które niedawno odwiedziłam.
See you soon! 


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

okulary - H&M
choker - NN
crop top - Zara
spodenki - Sinsay
buty - Monnari

12 komentarzy :

  1. bardzo ładne zdjęcia :) życzę Ci udanych wakacji :)i świetnego pobytu w Bieszczadach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie jak skończę 16 lat to chciałabym jakąś małą pracę podjąć, kto wie, może zarobi się parę złotych! Ja aktualnie jestem na wakacjach i wzięłam ze sobą laptop, więc posty dodaję regularnie, a tobie życzę miłego wypoczynku no, i widzimy się w sierpniu ;) Piękne zdjęcia!
    Pozdrawiam! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety mogę mieć problem z zasięgiem, więc nie mogę wspomnieć nawet o internecie. Życzę udanych wakacji! <3

      Usuń
  3. Takie okulary świetnie Ci pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia i sama stylizacja bardzo fajna :D Trochę możesz się naszukać za pracą bo w wieku 16 lat rzadko kto chce przyjąć do pracy. Polecam pracę Hostessy (jeżeli nie wiesz co to za bardzo zajrzyj do mnie na bloga, opisuję kilka zleceń i ogólnie co to jest). Życzę udanych wakacji!

    Pozdrawiam ~

    Blog ----> hitemjestzycie.blogspot.com (miło będzie zobaczyć kom. od Ciebie ^^)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega sesja :) bije od Ciebie optymizm :) udanych wakacji :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę wyjazdu :) Ja w tym roku nigdzie chyba nie pojadę, może gdzieś niedaleko. Co do pracy to miałam taką dorywczą na inwentaryzacjach, a teraz udało mi się dostać pracę w sklepie ze zdrową żywnością :)
    natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Amazing post dear! :)
    I following you, follow me back! <3

    cleopatrassecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. cudownie wygladasz! osobicie jestem zakochana w twoim usmiechu, pozdrawiam!

    nowy post <3
    http://justemsi.blogspot.com/2017/06/stars-are-among-us.html

    OdpowiedzUsuń
  9. What a cute outfit, it looks absolutely amazing on you. And what a cutie pie you have there :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne zdjęcia,udanego wypoczynku ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz odnoszący się do treści posta.
♥ zanim skomentujesz, przeczytaj posta
♥ zostaw linka do twojego bloga - na pewno zajrzę :)
♥ nie bawię się w obs/obs, cenię tylko prawdziwych obserwatorów
♥ komentarz typu obs/obs, fajny post - SPAM