poniedziałek, 12 czerwca 2017

SERIALE

Cześć wszystkim! Jak już zauważyliście po tytule, dzisiaj opowiem wam o moich ulubionych serialach! Nie oglądałam ich za dużo, ale opiszę wam te, które lubię najbardziej, a które trochę mniej, w których dużo się dzieje albo który jest lekki i ma swój klimacik. Zapraszam do czytania dalej! <3


1) Moim numer jeden jest serial Reign (Nastoletnia Maria Stuart). Opowiada on o losach Marii Stuart - królowej Szkotów, która całe swoje dzieciństwo spędza ukrywając się przed Anglikami we Francji. Mając ok. 15 lat Maria przyjeżdża na dwór francuski, aby poślubić następce tronu Francji - Franciszka. Serial zawiera trochę historii i trochę fikcji, dzięki czemu jest naprawdę interesujący i wciąga. Naprawdę można zżyć się z bohaterami i aż boję się końca tego serialu - w ten piątek wychodzi ostatni odcinek, a ja jestem na bieżąco...
Podsumowując, jest to bardzo przyjemny serial, ciekawy, z wartką akcją, idealny dla nastolatek (i nie tylko), dostosowany do epoki (XVI wiek). Dzięki niemu możemy zaczerpnąć małej lekcji historii (ale nie wolno przesadzić - nie wszystko tam jest prawdą, ale raczej główne fakty się zgadzają). Po prostu bardzo polecam i musicie go zobaczyć!




2) No i oczywiście muszę tu wspomnieć o moim ostatnim uzależnieniu, czyli Pretty Little Liars - Słodkie Kłamstewka. Zawsze bałam się zaczynać ten serial z powodu tego, że przeczytałam wszystkie (18!) książek z serii Sary Shepard. Gdy już zaczęłam go oglądać to tak się wciągnęłam, że dzień bez chociaż jednego odcinka to dzień stracony! Naprawdę! Opowiada on o losach czterech dziewczyn: Arii, Hanny, Emily i Spencer po zaginięciu ich przyjaciółki Alison DiLaurentis. Dziewczyny zaczynają dostawać SMS-y od osoby, która podpisuje się literą A. Zna ona ich wszystkie sekrety, a dziewczyny chcą się dowiedzieć, kim ta osoba jest.  Serial jest naprawdę wciągający - momentami dla mnie straszny, ale już się jakoś przyzwyczaiłam. Bardzo go polubiłam i jestem już na 5 sezonie, a zaczęłam go oglądać dość niedawno. Gorąco polecam!!!



3) Moim numerem trzecim jest serial, który oglądałam dość dawno (dwa lata temu), ale miło go wspominam. Jest nim mianowicie Gossip Girl - Plotkara. Opowiada on o grupie młodzieży żyjącej w Nowym Jorku na Manhattanie. Ich życie jest pełne wpadek, sekretów i romansów, a to wszystko opisuje Plotkara na swoim blogu. Osoby opisywane tam uczą się w szkole na Upper East Side i ich życie wydaje się idealne - są to bogacze, którzy mają prawie wszystko. Serial jest naprawdę warty obejrzenia i ogląda się go lekko i przyjemnie. Jeżeli jeszcze o nim nie słyszeliście to musicie się mu bliżej przyjrzeć! <3




4) Serialem, który jak sama nazwa mówi jest kochany, z klimatem jest Gilmore Girls - Kochane Kłopoty. Jest to serial opowiadający o losach matki i córki - Lorelai i Rory Gilmore, które mieszkają w miejscowości Stars Hollow. Opowiada on o życiu codziennym dziewczyn, zmaganiu się z miłościami życia oraz rodzicami Lorelai. Jest to serial z klimatem, który też wciąga, bo ogląda się go wyjątkowo lekko i łatwo się zżyć w nim z bohaterkami. :)



5) Ostatnim serialem, który oglądałam będzie The Carrie Diaries - Pamiętniki Carrie. Jest to prequel serialu "Seks w wielkim mieście". Opowiada on o Carrie Bradshaw jako nastolatce - jej życiu w liceum, jej przyjaciołach oraz jej stażu w nowojorskiej gazecie mody. Pierwszy sezon naprawdę jest świetny i wciąga, ale początek drugiego - prawie przez niego nie przebrnęłam. Ogólnie serial spoko, na jeden raz, cudu nie widac moim zdaniem.

Kochani! To już koniec tego wpisu. Mam nadzieję, że spodobał się wam oraz że dzięki mnie odkryliście jakiś nowy serial. Oglądaliście któryś z tych seriali? Może możecie mi polecic jakiś tego typu? 
See you soon! 
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

zdjęcia nie są moją własnością 

21 komentarzy :

  1. Znam tylko Plotkarę ;) Jak książki wychodziły, to każdą czytałam, ale serialu już nie oglądałam, widziałam tylko pojedyncze odcinki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam PLL, ale jak mam być szczera to już bardzo się cieszę, że się kończą :P
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie widziałam tych seriali ale Słodkie Kłamstewka bardzo mnie ciekawią
    i zamierzam też zacząć oglądać 13 powodów podobno dobry serial :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. PLL zawsze mnie interesowało, jednak nigdy nie przełamałam się aby go obejrzeć. Zawsze było coś ważniejszego, ale zaraz mamy wakacje, a to równa się z tym, że mam więcej czasu także może do niego zajrzę.
    Pozdrawiam ☺

    http://emiliamatyska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo rzadko oglądam seriale i pierwszy raz widzę te na oczy. Może w wolnej chwili je obejrzę :) Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham Gossip Girl, skończyłam wszystkie sezony jakieś 3 miechy temu i mega tęsknię! Reign, mnie zaciekawiłaś i zaraz sobie zapiszę, żeby obejrzeć! :D Mój ulubiony serial to zdecydowanie The 100! ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też przeczytałam wszystkie książki PLL i miałam takie same obawy, jeśli chodzi o serial. Na szczęście odważyłam się i oglądam do teraz. Cały serial oglądnęłam już prawie 3 razy. Śmiało mogę przyznać, że jestem zakochana w tym serialu!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie oglądałam żadnego z wymienionych seriali. Planuje Riverdale, zaczęłam oglądać Stranger Things, a obejrzałam niedawno całą serię "13 powodów" i muszę gorąco polecić. ♥.♥

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Reign i PLL oglądam i bardzo lubię ❤

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety żadnych z tych seriali nie oglądałam. Za to uwielbiam "Riverdale"

    http://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. nie znam żadnego, ponieważ mało oglądam telewizję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę w końcu obejrzeć Nastoletnią Marie Stuart <3
    wojciechowska-olaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie oglądałam żadnego z seriali. Muszę się za któryś zabrać!
    https://devildisorders.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie oglądałam żadnego z wymienionych seriali, no chyba że dwa odcinki PLL się liczą. Chętnie jednak dopiszę resztę do mojej listy "do obejrzenia"! :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie oglądałam żadnego z tych seriali, ale we wakacje mam zamiar nadrobić moje zaległości i na pewno któryś obejrzę :)
    http://by-koni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Seriale to nieodłączna część mojego życia. Uwielbiam je oglądać :) więc bardzo się cieszę, że taki post stworzyłaś. Z tych seriali to oglądałam PLL, Gossip Girl oraz Pamiętniki Carrie i bardzo mi się one podobały. Pozostałych dwóch nie widziałam. Polecić Ci mogę 13 powodów, Skam, Riverdale ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. your post very good and very nice .This my own site http://www.pixxelznet.com/ I am provide these types services #SEO #PPC #SMO Web Design and Web Development you want any services contact us.

    OdpowiedzUsuń
  18. Aż wstyd się przyznać, że żadnego nie oglądałam, ale za to mogę polecić serial "Lycyfer" - po prostu uwielbiam

    https://odbicie-lustra.blogspot.com/2017/06/samotnosc.html

    https://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Pretty Little Liars to mój ulubiony serial :).
    Zapraszamy do nas :)
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Gossip Girl i The Pretty Little Liars są świetne - mimo, że jestem już na nie znacznie za stara, a seriale te nie są zbyt poważne, to i tak bardzo je lubię :)

    ja bardzo lubię Suits:) A jesli szukasz innych seriali, dla nastolatek, to pewnie spodoba Ci się 90210 :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz odnoszący się do treści posta.
♥ zanim skomentujesz, przeczytaj posta
♥ zostaw linka do twojego bloga - na pewno zajrzę :)
♥ nie bawię się w obs/obs, cenię tylko prawdziwych obserwatorów
♥ komentarz typu obs/obs, fajny post - SPAM